נתניהו אבו מאזן - דיפלומטים מערביים: נתניהו מוכן לבצע מחוות ולשחרר לקראת צום ... / בשיא של בורות וחוצפה, הוא טען שיהודי אירופה נרדפו ונרצחו לא בשל היותם יהודים, אלא מפני שעסקו בהלוואות בריבית.

נתניהו אבו מאזן - דיפלומטים מערביים: נתניהו מוכן לבצע מחוות ולשחרר לקראת צום ... / בשיא של בורות וחוצפה, הוא טען שיהודי אירופה נרדפו ונרצחו לא בשל היותם יהודים, אלא מפני שעסקו בהלוואות בריבית.. הסכם מדף בין אבו מאזן לנתניהו? אבן מאזן כרת ברית עם חמאס, ארגון המוכרז כארגון טרור בארהב, באירופה, במצרים וברחבי העולם ודוחה. ראש הממשלה נתניהו בסיור ביטחוני במחסום המנהרות: ראש הממשלה נתניהו הגיב ואמר: בקרבתו של ראש הממשלה נתניהו מתנערים ממכתבו של שר החוץ ליברמן שפנה לשרי החוץ של הקוורטט בדרישה להדיח את אבו מאזן בבחירות שיתקיימו ברשות הפלסטינית.

מכהן כנשיא הרשות הפלסטינית מאז הבחירות בשנת 2005. יו''ר הרשות הפלסטינית נענה הלילה (ג') להצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובראיון לרשת הטלוויזיה פוקס אמר כי הוא ייפגש עמו השבוע באו''ם. בשיא של בורות וחוצפה, הוא טען שיהודי אירופה נרדפו ונרצחו לא בשל היותם יהודים, אלא מפני שעסקו בהלוואות בריבית. במהלך הפגישה אבו מאזן הדגיש את חשיבות התיאום הביטחוני, ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטען כי בתקופתו השלום התרחק. הוא רוצה להוציא את האמריקנים כגורם מתווך.

תגובות חריפות לנאום: "לא להאמין שאנשים רואים באבו מאזן ...
תגובות חריפות לנאום: "לא להאמין שאנשים רואים באבו מאזן ... from www.maariv.co.il
נתניהו הביע דאגה לגבי צעדיו העתידיים של אבו מאזן ואמר כי אם יממש את ההסכם, נראה שהוא בוחר לנטוש את דרך השלום ולחבור לחמאס. אבו מאזן כרת ברית עם ארגון החמאס, שאחראי לרצח יותר מאלף ישראלים חפים מפשע, ולירי של אלפי טילים לערי ישראל. אבו מאזן הדגיש את חשיבות התיאום הביטחוני, השלום הוא אינטרס של כולנו. הוא רוצה להוציא את האמריקנים כגורם מתווך. בשיא של בורות וחוצפה, הוא טען שיהודי אירופה נרדפו ונרצחו לא בשל היותם יהודים, אלא מפני שעסקו בהלוואות בריבית. במכתב לשרי החוץ של הרביעייה הבינלאומית קרא ליברמן. במילים אחרות, בשיחות טלפוניות אלה מתחולל בזאר מזרח תיכוני, בו מונחים על דוכן הדגים בשוק, נושאים כמו. אנחנו נחושים לפעול בכל דרך נגד ההתססה ונגד ההסלמה, תוך כדי פעולה תקיפה נגד מחוללי הטרור, אמר הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתום ישיבת הקבינט.

לדבריו, אבו מאזן במקום להרגיע את הרוחות הוא מלבה אותן.

אנחנו נחושים לפעול בכל דרך נגד ההתססה ונגד ההסלמה, תוך כדי פעולה תקיפה נגד מחוללי הטרור, אמר הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתום ישיבת הקבינט. ההתנגדות בסיסית לקיומה של המדינה היהודית בגבולות כלשהם, הוא אמר נתניהו אף הוסיף כי אבו מאזן חושש מיוזמה מדינית אמריקנית. נתניהו לעומת זאת מצביע על וויתורי נגד שהפלסטינים צריכים לבצע, כדי שאפשר יהיה לפנות ישובים אלה או אחרים. אני לא צריך את אבו מאזן לזה. בראיון לרדיו 101.5fm, אמר לוין: אבו מאזן הדגיש את חשיבות התיאום הביטחוני, השלום הוא אינטרס של כולנו. לדבריו, אבו מאזן במקום להרגיע את הרוחות הוא מלבה אותן. במילים אחרות, בשיחות טלפוניות אלה מתחולל בזאר מזרח תיכוני, בו מונחים על דוכן הדגים בשוק, נושאים כמו. הסכם כולל על כל הסוגיות? עוד הוא הוסיף כי נתניהו צודק בהתנהלותו מול יור הרשות הפלסטינית, אבו מאזן. אפילו נתניהו בטח לא האמין שהטריק הזה יצליח לו. לשכתו של מקרון מסרה כי הוא שוחח עם הנשיא הפלסטיני אבו מאזן ועם ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו. ראיתי בטוויטר ציוץ, אמר יור הרשות וציטט:

בשיא של בורות וחוצפה, הוא טען שיהודי אירופה נרדפו ונרצחו לא בשל היותם יהודים, אלא מפני שעסקו בהלוואות בריבית. בראיון לרדיו 101.5fm, אמר לוין: אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. זה הסרטון הקודם מלפני 3 חודשים: התקשורת השמאלנית אצלי הם כמו אורים ותומים, רק הפוך.

אבו מאזן: "נתניהו משלם לחמאס שמבצע פיגועים"
אבו מאזן: "נתניהו משלם לחמאס שמבצע פיגועים" from www.ynet.co.il
נתניהו תומך בהצעה לפסגה עם אבו מאזן כדי להרגיע את הרוחות. לדבריו, אבו מאזן הולך ומכבד לגיטימיות בעולם והוא הולך ומעמיק אותה עם כל התבטאות קיצונית כמו ששמענו בנאום בפני המועצה המרכזית הפלסטינית ברמאללה אמש אמר אבו מאזן כי לא יסכים לוויתורים בנושא ירושלים. אבו מאזן נשא עוד נאום אנטישמי. אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. אלא שכעת נתניהו מוסיף כי אבו מאזן עדיין ממשיך לפעול כדי לאלץ את צהל לעשות עבורו את המלאכה השחורה כדי שיוכל לשלוט בעזה. המגמה הזו, המבטאת יאוש וחולשה של ההנהגה הפלסטינית. אנחנו נחושים לפעול בכל דרך נגד ההתססה ונגד ההסלמה, תוך כדי פעולה תקיפה נגד מחוללי הטרור, אמר הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתום ישיבת הקבינט. לשכתו של מקרון מסרה כי הוא שוחח עם הנשיא הפלסטיני אבו מאזן ועם ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו.

בהודעה שהפיץ בצהריים (יום ד') קרא נתניהו לקהילה הבינלאומית לגנות את האנטישמיות החמורה של אבו מאזן, שהגיע זמנה לחלוף מן העולם.

בטקס האזכרה הממלכתי ליצחק רבין ז''ל אמר כי ראש הממשלה כי ''פיגוע הדריסה בירושלים. לצפייה במקור באתר youtube, לחצו כאן. לדבריו, אבו מאזן במקום להרגיע את הרוחות הוא מלבה אותן. אנחנו נחושים לפעול בכל דרך נגד ההתססה ונגד ההסלמה, תוך כדי פעולה תקיפה נגד מחוללי הטרור, אמר הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתום ישיבת הקבינט. הוא רוצה להוציא את האמריקנים כגורם מתווך. התקשורת השמאלנית אצלי הם כמו אורים ותומים, רק הפוך. במכתב לשרי החוץ של הרביעייה הבינלאומית קרא ליברמן. יו''ר הרשות הפלסטינית נענה הלילה (ג') להצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובראיון לרשת הטלוויזיה פוקס אמר כי הוא ייפגש עמו השבוע באו''ם. למה לכל הרוחות הסכים הממשל לקשור בין הקפאת הבנייה בהתנחלויות למחוות ערביות? אנחנו לא מביאים לפלסטינים כסף מפני. אבו מאזן, ביבי נתניהו ואריק שרון יושבים בתוך סירה בלב ים. נאום אבו מאזן אמש בפני המועצה המרכזית הפלסטינית הוא שיא חדש של תהליך מדהים ומטריד המתרחש לנגד עינינו: אבן מאזן כרת ברית עם חמאס, ארגון המוכרז כארגון טרור בארהב, באירופה, במצרים וברחבי העולם ודוחה.

בקרבתו של ראש הממשלה נתניהו מתנערים ממכתבו של שר החוץ ליברמן שפנה לשרי החוץ של הקוורטט בדרישה להדיח את אבו מאזן בבחירות שיתקיימו ברשות הפלסטינית. לשכתו של מקרון מסרה כי הוא שוחח עם הנשיא הפלסטיני אבו מאזן ועם ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו. ראש הממשלה בנימין נתניהו מטיל את האחריות על פיגוע הדריסה שאירע בצהריים (ד') בירושלים, על יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן. ראיתי בטוויטר ציוץ, אמר יור הרשות וציטט: אלא שכעת נתניהו מוסיף כי אבו מאזן עדיין ממשיך לפעול כדי לאלץ את צהל לעשות עבורו את המלאכה השחורה כדי שיוכל לשלוט בעזה.

והרי התחזית: נתניהו יבחר סיפוח סמלי, אבו מאזן לא ישבור את ...
והרי התחזית: נתניהו יבחר סיפוח סמלי, אבו מאזן לא ישבור את ... from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
בפתח ישיבת הממשלה התייחס בנימין נתניהו להכרזת אבו מאזן כי ארצות הברית איננה עוד 'מתווך הוגן' בכל הקשור לתיווך יוזמות השלום בין ישראל לפלסטינים והאשים כי פעם נוספת מתברר כי סרבני השלום הם הפלסטינים ולא ישראל. עוד הוא הוסיף כי נתניהו צודק בהתנהלותו מול יור הרשות הפלסטינית, אבו מאזן. אני לא צריך את אבו מאזן לזה. בקרבתו של ראש הממשלה נתניהו מתנערים ממכתבו של שר החוץ ליברמן שפנה לשרי החוץ של הקוורטט בדרישה להדיח את אבו מאזן בבחירות שיתקיימו ברשות הפלסטינית. ראיתי בטוויטר ציוץ, אמר יור הרשות וציטט: בשיא של בורות וחוצפה, הוא טען שיהודי אירופה נרדפו ונרצחו לא בשל היותם יהודים, אלא מפני שעסקו בהלוואות בריבית. לדבריו, אבו מאזן במקום להרגיע את הרוחות הוא מלבה אותן. ''לא ויתרתי על המשא ומתן'', אמר אבו מאזן, ''אפגש עם בעלי התפקיד הישראליים בכל.

אבו מאזן, ביבי נתניהו ואריק שרון יושבים בתוך סירה בלב ים.

זה הסרטון הקודם מלפני 3 חודשים: הסכם מדף בין אבו מאזן לנתניהו? במילים אחרות, בשיחות טלפוניות אלה מתחולל בזאר מזרח תיכוני, בו מונחים על דוכן הדגים בשוק, נושאים כמו. אבו מאזן גם תקף את נשיא ארהב דונלד טראמפ, שטען שהוא מתכוון לקצץ בסיוע לפלסטינים על רקע סירובם כביכול לשתף פעולה בתהליך המדיני. לא רק שהוא לא נוטש את הטרור, אלא מתחמש כדי לבצע פעולות טרור גדולות יותר. ראיתי בטוויטר ציוץ, אמר יור הרשות וציטט: ראש הממשלה נתניהו בסיור ביטחוני במחסום המנהרות: לדבריו, אבו מאזן במקום להרגיע את הרוחות הוא מלבה אותן. אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. התקשורת השמאלנית אצלי הם כמו אורים ותומים, רק הפוך. כמה שעות אחרי שלשכת העיתונות הממשלתית הפיצה את תמונותיו של הנער המחבל. אבו מאזן שוב מדקלם את הססמאות. לדבריו, אבו מאזן הולך ומכבד לגיטימיות בעולם והוא הולך ומעמיק אותה עם כל התבטאות קיצונית כמו ששמענו בנאום בפני המועצה המרכזית הפלסטינית ברמאללה אמש אמר אבו מאזן כי לא יסכים לוויתורים בנושא ירושלים.

אבו מאזן נשא עוד נאום אנטישמי אבו מאזן. לצפייה במקור באתר youtube, לחצו כאן.

Posting Komentar

0 Komentar